\
Rzetelność i solidność.
Dziś tylko dobre firmy mają coraz więcej klientów. Najlepszą reklamą jest marketing szeptany, zwany również po części wirusowym. Naszymi najlepszymi promotorami są zadowoleni klienci. Już po fenomenie FaceBook możemy powiedzieć że polecanie firmy czy produktu przez znajomego to reklama w którą naprawdę warto inwestować. Gdy firma wykonuje solidnie i rzetelnie swoje wszystkie usługi to klienci będą ją polecać swoim znajomym. To właśnie nazywamy marketingiem szeptanym lub wirusowym.
Certyfikat to ważny fakt dla klienta.
Klienci zwiedzający strony sklepów czy też witryny z ofertami często zastanawiają się nad wiarygodnością takiego miejsca. Wiadomo nikt nie lubi tracić pieniędzy dlatego każdy potencjalny nowy klient który jeszcze nie próbował korzystać z Twoich usług będzie się wahał zanim zrobi duży zakup na poważną kwotę. Prawdopodobnie zanim dokona pierwszego zakupu, to spędzi dużo czasu na poszukiwaniu informacji o sklepie. Każdy przedsiębiorca powinien zadbać o skrócenie czasu poszukiwań internautów i pokazać im certyfikaty które potwierdzą wiarygodność firmy.
Ważna jest psychologia.
Klienci mogą szukać samemu informacji od innych ludzi o danym sklepie. Wszystko to z powodu strachu przed utratą pieniędzy w miejscu z którego będzie ciężko odzyskać swoją własność. Niestety oprócz porządnych firm istnieje również bardzo dużo takich które chcą tylko wyłudzić pieniądze a często nie chce im się wywiązać z umowy którą zawarli. Dlatego aby ułatwić potencjalnym klientom podejmowanie decyzji należy im przedstawić certyfikat który zniweluje pierwsze obawy przed korzystaniem z sklepu który dopiero poznają.
Zapoznaj się z pozostałymi artykułami na naszym blogu:
- Długi weekend w bankowości
- Oferta pracy dla przedstawicieli handlowych