\
Skuteczna sprzedaż w internecie

Co zrobić aby skutecznie sprzedawać.

Tak naprawdę, aby skutecznie sprzedawać nie wystarczy przeczytać jeden artykuł ale całą książkę. Skutecznych sztuczek jest bardzo wiele ale najważniejsza jest wiarygodność firmy. Aby to uzmysłowić, zapytam tak, czy wchodząc z Google do nowo poznanej witryny w poszukiwaniu produktu od razu ufasz że otrzymasz zakup, czy może szukasz danych firmy, gdzie zarejestrowana działalność, informacje w Google na temat danej firmy lub szukamy powiązania z allegro by zabezpieczyć się na wszelki wypadek i sprawdzić komentarze?

 

Unikalny i rzetelny opis produktu czy usługi.

W sklepach internetowych zazwyczaj sprzedawane są identyczne przedmioty jak i u konkurencji. Większość leniwych sprzedawców kopiuje kropka w kropkę tekst producenta jako opis przedmiotu czy też usługi. Jest to strzał we własne kolano bo dzięki temu leniwemu zagraniu sprzedawca utrudnia odnalezienie swojej witryny wysoko w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek. Firmy takie jak Google stawia sobie za priorytet dostarczanie najbardziej merytorycznej i unikalnej treści internautom którzy dokonują wyszukań. Dlatego ważnym elementem marketingowym jest wyprodukowanie własnych treści opisowych do każdego przedmiotu we własnym sklepie.

 

Dostęp do opinii o produkcie.

Następnym ważnym krokiem jest dostarczenie internaucie odwiedzającemu nasz sklep opinii napisanych przez innych kupujących. Gdy tego nie znajdzie na stronach Twojego sklepu poszuka tych informacji na innej witrynie. Opinie o produkcie są tak samo ważne jak wiarygodność całego sklepu.

 

Wygoda transakcji błyskawicznych przez internet.

Strony które umożliwiają szybką płatność dla swoich usług czy towarów notują znacznie większą sprzedaż niż te które wymagają od internauty dodatkowej pracy czyli przepisywanie numerów kont i nazwy firmy z maila lub wiadomości na stronach sklepu. Ta zasada działa również w kwestii poruszania się po sklepie. Główne kategorie produktów powinny być dostępne na pierwszej stronie a produkty oddalone maksymalnie o dwa kliknięcia. Jest to ważne gdyż internauta korzysta z sieci w celu zaoszczędzenia czasu, dlatego nie możemy mu utrudniać możliwość odnalezienia produktu.

 

Czy to wszystko ?

To jest dopiero czubeczek góry lodowej. Aby skutecznie sprzedawać należy zaznajomić się ze znacznie większą ilością wiedzy. W najbliższym czasie będziemy kontynuować informowanie przedsiębiorców o technikach sprzedaży.



Zapoznaj się z pozostałymi artykułami na naszym blogu:
- Orange utrata danych abonentów
- Nowy i rozbudowany dział pomocy dla naszych kontrahentów